Sunday, November 21, 2010

Sekitar Adha 2010

Dulu,orang selalu kata..

'adha kat kelantan lagi meriah dari negeri lain'


sekarang,saya nak kata..

'adha di jordan lagi meriah dari malaysia'

eh,sejak bile ber'saya awak' plak ni?

em,orang kata jugak,guna saya awak ni nampak sweet sket.bagila can aku nak ber'sweet' dalam blog sediri.haha..kang guna 'ana enta' ade plak yang pengsan..ingat lagi kata-kata nuar. 'perubahan kena berisi'
dalam neh.

kat luar takut,orang-orang dan kucing-kucing kat tepi-tepi muntah plak.

semalam baru dapat satu pengajaran.tak semestinya tiap usaha kita akan dapat hasil sekarang,mungkin tahun depan,mungkin akhir nafas.

video miming semalam,dari adha tahun lepas lagi,time tu,sume dah frust,dua malam duk rancang+buat,siap-siap,takleh aplod.dalam program plak takde ruang.tahun ni baru kluar.terima kasih.azam.dayat.faiz.hariz.
saya tolong-tolong edit siket-siket je.yang semalam tu dah tapis,sape nak versi asal boleh datang rumah.haha.iklan sket.

sesi tatap.



testing


trai silwet


djaj


penyembelih


calon


sedang


hasil


jarak dekat


cidak


pakcik pikap


kambing pertama kot


kejar kambing


satu lawan satu.go najib!


paling 'dilayan' senior-senior


pakcik lembu


lapah


"kita tidak harapkan rupa, tetapi jasa."

cuba teka ni sape..




sekian.


6 comments:

tepianmuara said...

mantap2



lama dah nak cakap, aku suka atas tu, 'naskhah lama untuk kita kenang'.

dah takyah tuka,ok?

Akhyar said...

to t.muara;
tq sifu.
ok.i'Allah x tkr dah.

wanzaimu said...

konpem die tukar jgk lepas ni.haha

Anonymous said...

hahahahaah!

mendalam tu tepianmuara.

tak payah tukar ok.

haha!

-sadis

Najib Daud said...

gambaq ana adaa
yeahh
banyak pulak tu
yeahh


danke schon ya akhui!

Akhyar said...

to wan zaimu;
ok,tggu2 lht.

sadis;
ok sayang!!

to najib;
kui3.