Wednesday, February 8, 2012

butang delete

pernah sekali, member baik aku tunjuk mesej yang dia sayang dari orang yang dia sayang. dia simpan mesej tu lebih kurang dua tahun. walaupun dia baru tukar enset pun, dia simpan lagi mesej tu. pada malam dia tunjuk kat aku mesej tu, dia tertekan butang delete [asalnya nak tekan butang 'back', tapi silap sebab enset baru]. aku duk sebelah tergelak, sebab lucu sangat. padahal benda sedih. nasib baik dia tak ambil hati.


kali ni aku dapat rasa. 'menangis-nangis' aku malam ni terdelete sume gambar dalam enset. gambar-gambar kat spain yang berlambak. paling mahal kat granada lepas habis bateri kamera, juga sungai di pisa. aduhai.. dengan ditertawakan member sebelah kat dalam rumah.. aaah, sedih tak terkate.

banyak dalam hidup ni, peluang hanya sekali.

fikir biar panjang, baik tidur dari delete benda tak perlu.

[xleh nak tidur fikir tindakan tadi yang tak masuk akal]


=.=

No comments: