Saturday, March 3, 2012

patah tumbuh hilang berganti

1. hari ni aku jumpa balik CROCS HITAM aku yang dibedal entah sape. cek punya cek [rela tilik selipar kat tangga masjid], memang yakin, aku punya! tapi bila nak ambik rasa bersalah pulak, punya dia baik datang masjid, balik takde selipar. mungkin dia pinjam selipar member. ok lah, lain kali aku tunggu tengok sape 'tuan' dia. seharian cari kat balad minggu lepas, takde pengganti.

2. hari ni 3 Mac, femes sebagai 'ulang tahun' kejatuhan khilafah. terpulang pada pengertian masing-masing, nak ambik tarikh bila sebagai 'kejatuhan khilafah'. aku punya pendapat sendiri. bertahun-tahun diperjuangkan, masih belum punya pengganti bagi Osmanli. awak berani jadi pengganti pejuang?

3. member rumah cakap bla bla bla bla. jangan satu masa kitoraang kena cari pengganti ahli rumah. kah2.

4. aku rasa ada sesuatu yang hilang, tapi takpasti apa. tak perlulah diganti, kan.

5. kelas tiap sabtu dibatalkan, sebab syeikh ada hal. takde keputusan lagi nak ganti hari apa.


saje mengarut.


No comments: