Tuesday, May 31, 2011

lagi

bukan sebab apa aku bengang.

1. 'surat muwafaqah ko hilang, entah ke mana.'
oke, takdir la tu. cuba wat yang baru. takpun gi tanya kat ISO. oke, fine. aku wat. aku gi tanya. alhamdulillah ada.

2. 'terlepas pandang file. dah ada time first sem. jadi tak valid yang ada skang'. oke, fine, aku terima. memanglah, dah banyak-banyak, ada silap.

3. apeehal tak gitaw awal-awal. baru semalam budak2 ni ramai2 gi amman wat 'pengampunan'. boleh gak aku kirim. aku dahla exam berderet. balik malaysia awal. oke, aku terima salah aku ambil dentist. salah aku tak score betul2 exam awal. salah aku balik malaysia awal. ye lah, anggaplah aku berdosa, kalau dihukum berdosa. aku masih bengang part bagitaw lambat.

4. takde plak nak mintak maaf atas kesilapan. ye lah, aku jugak berdosa part ni. su uzzhon.

5. kerana 'dosa-dosa' aku di atas. aku kena ambil langkah untuk setelkan selebihnya.

6. mane2 jalan aku ambil mula malam ni, akan susahkan orang ketiga.

7. aku taktaw skarang, dosa akan mengalir ke sape. aku kot.


dah la, aku ambil keputusan untuk belajar bersabar kali ni. memang Allah sengaja uji aku. pemarah sangat. padan muka! kah kah.

kesian sebenarnya kat orang bekeng macam aku ni. mati dengan diri sendiri. berguling2 takde makna, last2 sume hancur.

terima kasih untuk jadi ejen Tuhan.

terpaksa ambil cara Mu'awiyah, mandi ketika marah. malam pun malam lah.

gua nak stadi. exam payah dah dekat.

bittaufiq bhai!

2 comments:

Salsabila said...

bekeng tu ape? eh?

FTR said...

bila studi jangan marah2 plak..

be cool adek!

hehehe..