Sunday, May 1, 2011

esok

esok akan ke wadi syuaib (lagi).

kali ni lagi ramai. hmm, ensya Allah lagi bez. asalnya aku taknak pegi. teringin punya pasai, daftar lah dulu.

bila tanya kat member-member sume taknak pegi.tinggal aku ngan amir jusnan. amir dengar sume nus nus die pun nak tarik diri,aku plak nak follow die.

hari 1.

hari 2.


tiba satu detik semeja dengan mamat yang suka ponteng kelas.

'ko tak rase rugi ke tak pegi,abang imran dah balik tahun depan, kalo time ni tak jumpa sume, bile lagi?'

'betul jugak. tapi budak-budak ni taknak pegi pon.'

'kita boleh setel, ye dak?'

'hmmm...'

'ko kol si X, aku kol Y, ko ajak S, aku tanya abang imran..bla..bla..bla...'

'ok,sorang.'

'tiga orang.'

'................'

'.................'

'okeh, sume pegi ensya Allah melainkan 2 orang. tu pun nus nus. dapat asenye.'

'sekarang, abang imran!'

'tunggu dan lihat.'




kita hanya perlu dua minit untuk ubah keadaan, yang bezanya tindakan.


# esok, semua laki GEN 5 akan pegi, ensya Allah. =)




*bila nak jadi macam dulu?*

4 comments:

Anonymous said...

sampai bile nak berharap pada abg imran je?

takkan bile dy takde, hilang semua yang dia usahakan?

itu ke kate sayang ke dia?

-gen6-

Anonymous said...

banyak beza antara meraikan dengan mengharapkan...



gen5

Anonymous said...

mane gambar gen5?



akhawat gen5

Akhyar said...

sya skg komen kedua.

gambar,nati ambil ngan mek syi.